Zájem o nový model Opel Astra je opravdu výrazný: Pouhých pět měsíců od uvedení na trh německá automobilka registruje přes 150 tisíc závazných objednávek od evropských zákazníků. Vedení automobilky se proto oprávněně domnívá, že Astře se podaří překonat plánovaný prodejní cíl 180 tisíc prodaných vozů během prvního prodejního roku. Zájem o novou Astru odrážejí i evropské registrační statistiky: Registrace nové Astry za období leden až duben 2010 jsou o 54 procent vyšší než registrace předchozího modelu ve stejném období roku 2009.
Aby Opel dokázal pokrýt vysoký zájem o novou Astru, která se již stihla ověnčit oceněním „Zlatý volant“ nebo designerskou trofejí „Red dot“, zařazuje Opel ve výrobním závodě v polských Gliwicích mimořádné směny. Nová pětidveřová Astra dnes tvoří asi polovinu všech prodejů modelů Astra v Evropě.
„S nástupem nové Astry na trh jsme opravdu spokojeni. A to nás letos ještě čeká rozšíření nabídky o kombi verzi Sports Tourer – kombi totiž tradičně tvoří velmi významnou část prodejů řady Astra,“ říká Alain Visser, vicepresident automobilky Opel odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby.
Nejčerstvějším přírůstkem modelové řady Astra je verze Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 k). Svými emisemi CO2 jen 109 g/km a kombinovanou spotřebou pouhých 4,1 l/100 km stanovuje tento model nové standardy hospodárnosti a ekologičnosti.