Česká módní značka kabelek, batohů, peněženek a dalších módních doplňků Vuch, zvětšuje svůj záběr. Aktuálně se rozhodla rozšířit svoje portfolio o boty. A jít do toho naplno s navázáním spolupráce s úspěšným návrhářem sneakersek Martinem Brnou.
Martin Brna s kreslením prvních návrhů tenisek začal už v roce 1998, kdy byl ovlivněn érou ryzího skateboardingu. Postupem času začala jeho mysl zaměstnávat škola, později práce v oboru stavařiny. Nikdy ale na svou teniskovou vášeň nezapomněl. Dnes už zase dělá to, co si vždycky přál, největší radostí pro něj je vidět, když lidé na ulici nosí jeho boty. A ty pod značkou Unbroken Addiction obléká například DJ Roxtar, rapper Yzomandias, modelka Diana Kobzanová či šéfkuchař Přemek Forejt. Podle jeho návrhů se vyrábí i některé modely značky Vasky.
„S Vuch máme v plánu několik kolekcí a baví mě, že je každá úplně jiná, jak designově, tak i funkčně. V těchto dnech pracujeme na finalizaci vzorků. To je má nejoblíbenější část tvorby, kdy svoji vizi, kterou jsem doposud viděl jen na papíru, najednou držím v ruce. Je to jako stvořit z ničeho něco,“ prozrazuje Martin Brna a dodává: „Myslím, že je to hlavně v tom vytvářet produkty, které se odlišují od ostatních výrobců a nebát se experimentovat s designem, barvami a materiály. Dbáme na každý detail a skutečně se snažíme vyrobit krásné a originální tenisky. “
Vuch založili v roce 2015 dva nadšení kamarádi z Chrudimi Martin Kůs a Ondřej Hyrš, kteří se znají již od dětství, kdy vyrůstali ve stejném panelákovém vchodě. Na samém počátku stály dámské peněženky, se kterými oba pánové vycítili příležitost na trhu. Prvním modelem byly konkrétně barevné puntíkaté peněženky, které patří i dnes k vlajkovým lodím značky. Od svého počátku Vuch značně rozšířil portfolio na několik stabilních kategorií, mezi které patří kromě dámských peněženek také zejména kabelky a batohy. V těchto kategoriích nabízí stovky produktů různorodých stylů, designů i materiálů. Vuch vyrábí ale také hodinky, sluneční brýle, šperky či oblečení.
Vuch v letošním roce oslaví již 8 let a po celou dobu meziročně roste. Neustále rozšiřuje své portfolio, v současnosti nabízí 8500 produktů a stále přináší nové a další originální kousky, včetně limitovaných edic. Letos představí například limitované edice s pop-artovým výtvarníkem Josefem Ratajem či rapperkou Sharlotou. U obou umělců jde o navázání na první velmi úspěšné limitované kolekce.