Prodeje Škoda Auto v listopadu vzrostly

Sdílejte tento článek na Facebooku

Škoda Auto vykázala za měsíc listopad celkem 55 460 prodaných vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 to odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia.

Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20 911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19 598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008).

Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25 565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10 219; +32 % proti listopadu 2008). Proti loňsku vzrostly prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2 511 vozů).

Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto v Číně, kde prodala automobilka za měsíc listopad 11 186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1 238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).

Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5 403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.

Sdílejte tento článek na Facebooku
Předchozí článek
Následující článek