V polovině loňského roku společnost Hyundai změnila výslovnost slova Hyundai. Množí se stále dotazy na důvod tohoto rozhodnutí. Nyní jsme obdrželi od představitelů Hyundai toto vysvětlení:1. Značka Hyundai je nejdynamičtěji rostoucí automobilovou značkou na světě. S touto expanzí a razantním nárůstem obliby produktů i služeb Hyundai u nových a nových zákazníků souvisí také nutnost vnímat značku jednotně na celém světě, včetně sjednocené výslovnosti názvu značky. Je běžné, že při stanovení správné výslovnosti jakékoliv značky se vychází z výslovnosti v zemi původu. A správná korejská výslovnost slova Hyundai je „Hjondé“(znamená moderní).
2. V polovině roku 2011 došlo celosvětově ke změně komunikační strategie značky Hyundai (Hyundai – New Thinking, New Possibilities) a při této příležitosti jsme v České republice také začali používat správnou výslovnost slova Hyundai.
3. Česká republika díky přítomnosti výrobního závodu hraje v evropské strategii Hyundai klíčovou roli.
4. Česká republika je tedy také logicky prvním evropským trhem, na kterém se název značky Hyundai vyslovuje správně.
5. Je možné, že někteří zákazníci mají pocit, že znali starý „Hyundaj“. Správná výslovnost názvu značky „Hjondé“ tedy i akusticky odděluje současnou neporazitelnou sílu nabídky produktů a služeb Hyundai od dosud přetrvávajícího mylného dojmu z let dávno minulých.