Ssangyong znovu ožívá

Sdílejte tento článek na Facebooku

Dne 23. listopadu 2010 oznámily v Soulu společnosti Ssangyong Motor Company Limited a indická společnost Mahindra & Mahindra Ltd. podepsání konečné dohody o vybudování společné globální automobilky. Solidní partner, který přináší finanční stabilitu i znalost různorodých trhů, umožní automobilce Ssangyong opět povstat jako globální hráč v segmentu SUV díky posílení aktivit na poli výzkumu a vývoje, investic do nových produktů, lepší konkurenceschopnosti a expanzi prodejů v celosvětovém měřítku.

Díky spojení firem Mahindra a Ssangyong vznikne konkurenceschopný globální hráč v segmentu užitkových vozů. Mahindra kromě finanční stability přináší i dodavatelskou a marketingovou strategii, zatímco Ssangyong může nabídnout své technické know-how.

Mahindra se zasazuje o rozvoj značky Ssangyong na globálních trzích při zachování jejího tradičního korejského charakteru. Plánuje se, že SYMC bude i nadále fungovat jako nezávislá obchodní entita převážně s korejskými manažery. Díky akvizici získá SYMC potřebnou finanční stabilitu a obě společnosti budou spolupracovat na dalším posílení produktového portfolia značky Ssangyong v celosvětovém měřítku. Typické silné stránky značky Ssangyong v kombinaci se zkušenostmi společnosti Mahindra pomohou k vybudování významné globální značky v segmentu SUV. Produktová portfolia společností Ssangyong a Mahindra se vhodně doplňují, a jsou zde tedy příležitosti k dosažení zajímavého postavení na trhu.

V říjnu 2010 se na zahraničních trzích představilo nejnovější SUV, jednoprostorový kompaktní model s názvem Korando C.

Do ČR a SR přijdou první nové vozy Korando C během ledna 2011 a ihned se zahájí jejich prodej. Připravuje se oživení prodejní sítě, přičemž servisní síť funguje bez přerušení v patnácti místech v obou zemích.

Sdílejte tento článek na Facebooku