Nový Peugeot 508 v prodeji

Sdílejte tento článek na Facebooku

Od 15. února je v Česku v prodeji nový Peugeot 508. Je v nabídce ve dvou variantách – sedan a SW, obě spojují výrazný design a emoce. Model Peugeot 508 je pokračováním mezinárodní ofenzívy značky Peugeot. Pro všechny trhy (vyjma Číny) se bude vůz vyrábět ve Francii a pro čínský trh se bude od letošního roku vyrábět přímo v Číně. Peugeot 508 představuje moderní progresivní nabídku, dokonale reagující na přání klientely, která prošla výrazným vývojem: je náročná, dynamická a zodpovědná. Nabídku tvoří dvě karosářské varianty: sedan (délka 479 cm) a SW (481 cm).

Tvůrci stylu modelu 508 byli vedeni snahou o nalezení dokonale vyvážených a aerodynamických tvarů. Přední část 508 demonstruje vývoj nejnovějších stylových znaků, který odstartoval koncept SR1 s „plovoucí“ mřížkou chladiče a výraznými protáhlými světlomety využívajícími technologii LED diod.
Podobně vzadu vystupují z kapoty sedanu tři červené části světel maskující tři řady LED diod. SW využívá motiv „zahnutého“ světla, s červenou světelnou lištou kolem, která se rozsvítí po zapnutí světel.

Jednoduchý elegantní styl palubní desky, použité materiály, pečlivé provedení, vynikající odolnost, nabízené technologie (barevný head-up displej, čtyřzónová klimatizace, hands-free otevírání a startování…) – to vše vytváří na palubě vozu atmosféru luxusu.Praktický zavazadlový prostor nabízí velkorysý úložný prostor o objemu 545 l (515 dm3 podle normy VDA) u sedanu a 660 l (560 dm3 VDA) u SW. Po sklopení opěradel (jednoduchým pohybem ruky) se vytvoří rovná podlaha a objem se zvýší na 1 581 l (1 381 dm3 VDA) u sedanu a na 1 865 l (1 598 dm3 VDA) u SW.

Od prvopočátku projektu byl kladen důraz na ekologickou účinnost. V prvé řadě došlo k optimalizaci aerodynamiky (Cx od 0,26 a SCx od 0,60) a snížení hmotnosti oproti modelu 407 (navzdory tomu, že je auto větší a má rozmanitější výbavu). Pod kapotou vozu 508 se ukrývají motory s výkony od 82 po 150 kW (112 – 204 k). Každý z nich si ve své kategorii drží velmi dobrou pozici, jak z hlediska spotřeby a emisí CO2, tak z hlediska výkonu a reaktivity.
Tato řada motorů, jejichž úroveň emisí začíná na 109 g CO2/100 km (u vozů vybavených systémem e-HDi), bude v budoucnu rozšířena o technologii HYbrid 4 s výkonovým potenciálem 147 kW (200 k), pohonem 4 x 4 a s emisemi pouze 99 g CO2/km.

Při uvedení vozu Peugeot 508 na trh bude nejsilnějším motorem v nabídce nový 2.2 HDi FAP o výkonu 150 kW (204 k), s nímž vůz dosáhne vyšších výkonů než dieselová verze 407 V6, ale jeho produkce emisí bude o 30 % menší!

Ceník nového modelu začíná na symbolických 508 tis. Kč.

Sdílejte tento článek na Facebooku