Značka Honda přichází na český trh s inovovaným modelem Honda CR-V pro modelový rok 2010. Poslední generace populárního zástupce v segmentu SUV byla uvedena na konci roku 2006. Za tři roky existence na trhu si model CR-V získal oblibu zákazníků a od počátku patří k leaderům v segmentu SUV, o čemž svědčí i vysoká prodejní čísla – 3 260 prodaných vozů od roku 2007.
Inovovaná verze modelového roku 2010 přináší rozšíření nabídky výbavových verzí a především nový dieselový motor 2,2 i-DTEC, který lze nově kombinovat i s automatickou převodovkou.
Honda CR-V je v nabídce ve dvou základních motorických verzích. Benzínový motor 2,0 i-VTEC/ 110 kW (150 k) prošel drobnými úpravami, takže již plní požadavky normy Euro5. Mezi hlavní přednosti tohoto motoru patří vysoký výkon a nízká spotřeba paliva.
Původní dieselový motor 2,2 i-CTDi byl nahrazen novým motorem 2,2 i-DTEC s výkonem 110 kW (150 k), který se již používá v poslední generaci modelu Accord. Nový motor přináší výkon větší o 7 kW (+10 k) a zároveň vyšší točivý moment o 10 Nm a to při nižší spotřebě paliva. Stejně jako u předchozí generace je i tento motor originální konstrukcí firmy Honda. Motor 2,2 i-DTEC také splňuje požadavky normy Euro 5 a je standardně vybaven filtrem pevných částic DPF .
Poprvé u modelu CR-V je dieselový motor nejen k dispozici s 6-ti stupňovou manuální převodkou, ale nově také s 5-ti stupňovou automatickou převodovkou Honda, která byla s drobnými změnami převzata z modelu Accord.
Ve srovnání se současnou verzí působí nová kompaktněji, stabilněji a celkově se dá vozidlo popsat jako větší a dominantnější. Tento efekt byl dosažen přepracováním několika částí karoserie: novým předním nárazníkem, maskou chladiče a kapoty, novým zadním nárazníkem a v neposlední řadě doplněním koncovky výfuku a změnou designu kol. Šířka a výška auta, jakož i rozvor kol zůstaly nezměněné. Zvětšila se celková délka díky osazení vozidla mohutnějšími nárazníky, a to vpředu o 30 mm a vzadu o 15 mm.
V interiéru najdeme nové kliky dveří a nové barvy dekorů interiéru. Další novinky interiéru jsou širší loketní opěrka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, hliníkové lišty na prazích dveří a zavazadlového prostoru. Nové je autorádio, které má ovládací prvky podobné s populárním přehrávačem i-Pod. Navigace nabízí nové možnosti hlavně v oblasti telefonování. S kompatibilními mobilními telefony je možné provést plnou synchronizaci pomocí Bluetooth. Sklápění vnějšího zpětného zrcátka při zařazení zpátečky je funkce, kterou známe z modelů Accord a Legend.
Ceny modelového roku 2010 zůstávají na stejné úrovni jako u předchozí modelové řady.