Božské duo George Clooney a John Malkovich se spojilo v zábavné výpravě za kávou nejvyšší kvality.
Je to odvážné, zábavné a naprosto nepředvídatelné. Počátkem listopadu proběhla premiéra nejnovější televizní reklamy firmy Nespresso, ve které účinkují George Clooney a John Malkovich. Toto duo určuje, jak daleko jsou až ochotni zajít, aby se mohli oddávat své lásce ke kávě nejvyšší kvality.
Novou televizní reklamu vytvořila agentura McCann v Paříži a režíroval ji Robert Rodriguez. Vystupuje v ní George Clooney, který si právě pořídil nový stylový kávovar Nespresso, když ho najednou padající piáno připraví o život. Na onom světě potká ducha Johna Malkoviche, který mu je ochoten dát znovu možnost žít výměnou za … co jiného? Jeho milovaný kávovar Nespresso.
Rozhovor s…
V HLAVNÍ ROLI GEORGE CLOONEY
Toto je vaše čtvrtá reklama pro Nespresso. Jedná se o tu nejlepší práci, jakou jste kdy měl?
GC:Nejlepší práce, jakou jsem kdy dělal, byla práce v masážním salónu. . . Ne, toto je ta nejlepší práce, jakou jsem kdy měl, protože nechci mluvit o masážním salónu.
Vždy se chcete vyjadřovat ke scénáři – měl jste nějaké nápady i v tomto případě?
GC: Ano, ale bohužel si nevzali můj návrh k srdci – chtěl jsem, aby piáno přistálo na Johnu Malkovichovi. Prostě jen tak by se na něj sneslo. Ale neudělali to.
Když mluvíme o Johnu Malkovichovi: už jste s ním hrál ve filmu „Po přečtení spalte“. Těšíte se na spolupráci s ním při natáčení reklamy pro Nespresso?
GC: Když mám být upřímný – já jsem vlastně ani nevěděl, že John Malkovich byl vybrán do této role. Kdybych to věděl, udělal bych něco, abych to změnil. Nemám ho rád. Ale – vzhledem k tomu, že je tady a musíme ho stejně zaplatit, tak všechno natáčíme na tzv. „greenscreen“. To znamená, já natočím svoje scény, potom on natočí svoje scény a ve skutečnosti se vůbec nevidíme. Funguje to tak velice dobře, aspoň myslím.
Už dříve jste spolupracoval s panem Robertem Rodriguezem, který režíroval tuto čtvrtou reklamu firmy Nespresso – co se vám líbí na jeho práci?
GC: Většinou se mi líbí nahota v jeho filmech. Taková ta přímá nahota je úžasná.
Toto ani není vtip – Od úsvitu do soumraku?
GC: Jak víte, film „Od úsvitu do soumraku“ byl mým prvním filmovým průlomem po hitu „Pohotovost“ a vlastně mi velmi pomohl. Nejenže bylo zábavné pracovat na tomto filmu, ale Robert mě také naučil hodně věcí o tom, jak natáčet a jak udržet scénu. Pracoval jsem s ním na řadě různých projektů, jako například filmy „Spykids´“. Opravdu jsem se dost naučil, je s ním zábava.
Díky čemu je Robert Rodriguez perfektní volbou pro toto konkrétní natáčení?
GC: Tak za prvé: pravdou je, že když natáčíte reklamy, jako je tato, musíte si ze sebe dělat legraci a k tomu potřebujete někoho, kdo je legrační a on opravdu je. Proto je v podstatě perfektní pro tuto práci.