Honda Accord Combi – redakční test

Sdílejte tento článek na Facebooku

Po představení nové Hondy Accord ve verzi sedan na sebe nenechal model kombi dlouho čekat. Záď typu Tourer nikterak neubrala Accordu na sportovním vzhledu. Široce rozkročený, nízko posazený vůz neztrácí v kombi provedení dramatický, ostře říznutý vzhled. Jak se osvědčí na silnici, o tom už více náš redakční test.

Testovaný vůz

Accord Tourer 2.2 i-DTEC
– výkon: 110 kW/150 k
– převodovka: 5ti stupňová automatická
– točivý moment: 350 Nm při 2 – 2500 ot./min.
– adaptivní tempomat
– navigace + parkovací kamera

Kombi „sporťák“

Nová Honda Accord zřetelně vsadila na řidiče, kteří mají rádi sportovnější styl jízdy a přitom potřebují praktické auto. Příď Toureru má stejně sportovně laděnou přední masku jako sedan – mřížka chladiče, přísně hranatá s klasickým spodním cípem, podle mě nejlépe vynikne v kombinaci s černou barvou laku, ale ani moderní šedohnědá testovaného auta nevypadala špatně. Pokud jste se obávali, že verze kombi pokazí výborný dojem, který Accord budí při pohledu zepředu, můžete se uklidnit. Záď vozu neztrácí dynamický vzhled, křivky i silueta Toureru jasně pokračují ve sportovním stylu sedanu. Celková délka vozu 4,75 metrů je nechá ideálně vyniknout.

Komfort v interiéru pokračuje

Provedení interiéru příjemně překvapilo již u modelu sedan. Široká sedadla v koženém provedení jsou velmi pohodlná a řidič ani spolujezdec se nebude cítit ani trochu stísněný. Cestující na zadních sedadlech nemusí ani trochu trpět pocitem omezeného prostoru. Méně vás však potěší velikost zavazadlového prostoru, který pojme maximálně 406 l, při sklopených zadních sedadlech pak 672 l. Ten by mohl být v autě této velikosti přece jen trochu větší. Pokud ale převážíte průměrně velkou rodinu, pak vám tato úlitba sportovnímu duchu Accordu nebude příliš vadit.

Svezení, které má říz

Pokud máte rádi razantnější jízdu, kterou vám podvozek Accordu rozhodně může nabídnout, pak volte raději manuální převodovku. Ne že by se dalo testovanému pětistupňovému automatu něco vytknout – mezi automaty, které jsem v poslední době testoval, vynikal plynulým, hladkým chodem a slyšet byl většinou jen při podřazování. Nízko posazené auto tohoto typu si však přímo říká o sem tam říznutou zatáčku a sportovnější styl. Při něm si s manuálem více užijete. Ale můžete i u automatu volit sportovní režim a řadit pádly pod volantem.

Vše, co si můžete přát

Testovaná výbava Top Executive nabízí téměř vše, co je dnes na trhu s auty k mání. Kromě kožených křesel a výkonného audiosystému je v ceně také systém varování při neúmyslném vybočení z jízdního pruhu, parkovací kamera s „pípacími“ senzory a sympatická navigace, která komunikuje sice anglicky, ale zato příjemným hlasem. Pokud jste za volantem samotáři, můžete samozřejmě milou dámu vypnout a orientovat se jen podle pokynů na displeji. Cena Hondy Accord v této výbavě je 1 109 000 Kč, ale můžete ji mít už od 679 000 Kč v benzínovém dvoulitru s šestistupňovým manuálem. Ten vám poskytne zrychlení z 0 na 100 za 9,8 sekund, budete ale muset oželet část komfortu, který si v Top verzi dopřejete vrchovatě.

Aktuální ceník a další informace najdete na http://auto.honda.cz.

Sdílejte tento článek na Facebooku