Dunhill volí na podzim bílou, modrou a šedou

Sdílejte tento článek na Facebooku

Svěží vítr do tradičního anglického módního domu Dunhil přináší osmadvacetiletý kreativní ředitel Kim Jones, pro něhož je kolekce pro podzim a zimu debutem u značky. Kim Jones byl v roce 2006 oceněn titulem Britský návrhář roku a kromě vlastní značky navrhoval pro Mulberry, Alexander McQueen, Umbro či Louis Vuitton a působil jako módní redaktor a stylista magazínů i-D, Dazed & Confused, Another Magazine nebo Arena Homme +.

Kim Jones se při tvorbě podzimní kolekce nechal inspirovat archivem značky. „Je opravdu snadné čerpat inspiraci z bohatého odkazu tohoto módního domu. Ten je sice do velké míry konvenční, ale způsobem, který je mi blízký. Alfred Dunhill byl totiž novátor s velmi moderním přístupem k životu,“ dodává.

Kašmír, kůže a nylon

Alfredova otevřenost jej inspirovala při experimentování s vysoce funkčními materiály: mongolským kašmírem, vintage kůží, nylonem, který vypadá jako vlna, nebo jihoafrickým mohérem s neobyčejnou schopností v létě chladit a v zimě hřát.

Bílá, modrá a šedá v moderním pojetí

Podzimní kolekce ve střízlivé paletě bílé, modré a šedé je zaměřena spíše na formální módu, nicméně v moderním pojetí: mohérové blejzry se zkrácenou délkou, saka bez klop nebo se zkrácenými rukávy, bílé košile s ručně malovanými detaily. Zaujmou pásky ze žraločí kůže, voděodolný balonový plášť s podšívkou potištěnou mapou Londýna z roku 1893 nebo teplý vlněný kabát s kolíčky místo knoflíků, jež byly ručně vyřezány z mamutích klů. Na tašky a menší kožené doplňky byla použita kůže s efektem dřeva.

I tuto sezonu je tváří reklamní kampaně anglický herec Jude Law. Fotograf Greg Williams jej zachytil při práci na place britských filmových studií Shepperton.

Sdílejte tento článek na Facebooku