Chevrolet Malibu před premiérou

Sdílejte tento článek na Facebooku

Úplně nový Chevrolet Malibu bude překonávat časové zóny a spojovat různé kultury na celém světě, protože Chevrolet ho současně představí na Shanghai Auto Show a na stránkách Chevrolet Facebook. Chevrolet představí zcela nový model Malibu naživo ve 20:30 EDT 18. dubna (2:30 SEČ 19. dubna) na http://www.facebook.com/chevrolet. Zákazníci mohou posílat během představení své otázky na Twitter použitím #MalibuReveal, nebo na Facebook Chevrolet v Malibu tab. Členové týmu Chevrolet budou připraveni odpovídat na otázky během živého moderovaného přenosu otázek a odpovědí po webovém představení.

Načasování webového představení koresponduje s debutem nového Malibu na autosalonu v Šanghaji 19. dubna. Nové Malibu se představí i na New York International Auto Show, které bude pro veřejnost přístupné od 23. dubna do 1. května.

„Nové Malibu přinese uznávané a oceňované jméno Chevrolet do nových sfér a představí ho novým divákům na celém světě,“ řekla Susan Docherty, vicepresidentka GMIO pro prodej, marketing a aftersales. „Ať už se bude Chevrolet Malibu prodávat v Severní Americe, Jižní Americe, Evropě, Asii, Africe, anebo Austrálii, byl od začátku konstruovaný tak, aby splnil požadavky zákazníků na celém světě.“

Nové Malibu bude mít k dispozici globální nabídku úsporných a výkonných čtyřválcových motorů, spolu se šestistupňovými převodovkami, které také přispívají k hospodárné výkonnosti. Chevrolet Malibu byl vytvořený tak, aby obstál na všech trzích světa. Nové Malibu je prvním modelem Chevrolet střední třídy, který se bude prodávat celosvětově. Přijde na trh v téměř 100 zemích na šesti kontinentech a bude se vyrábět na mnoha místech, včetně Číny a dvou závodů v USA.

Malibu bylo nejprodávanějším automobilem Chevroletu a GM v roce 2010 v USA s prodejem téměř 200 000 vozů. Patří mezi nejoceňovanější Chevrolety ve Spojených státech se ziskem více než 40 ocenění od roku 2008. Malibu bylo jediným vozem střední třídy, který získal ocenění Consumers Digest Automotive „Best Buy“. Malibu bylo také vyhlášeno „Top Safety Pick“ (Nejlepší bezpečnostní volba) Insurance Institute for Highway Safety během posledních dvou let.

Novým Malibu Chevrolet pokračuje v posilování svého celosvětového růstu. Největší značka General Motors je uprostřed představování globální rodiny hospodárných automobilů, do které patří modely Cruze, Volt, Sonic/Aveo Spark a Malibu. Tyto nové modely patří do čtyř největších tržních segmentů na světě, které představují 54 procent prodeje všech neluxusních vozidel na světě. Globální segment, ve kterém bude soupeřit Malibu, představuje 9 procent – přes 5,7 miliónu vozidel – celosvětového prodeje v roce 2010.

Vloni prodal Chevrolet celosvětově 4,26 milionu vozů, v průměru jeden automobil za 7,4 sekundy. Osm z 10 největších trhů pro Chevrolet v roce 2010 tvořily rozvíjející se trhy – Brazílie, Čína, Uzbekistán, Mexiko, Rusko, Indie, Argentina a Kolumbie. Očekává se, že rozvíjející se trhy budou tvořit více než 50 procent prodeje Chevroletů v roce 2012.

Od roku 2008, kdy bylo Malibu vyhlášeno North American Car of the Year, se prodalo více než 600 000 exemplářů. Nové Malibu představuje osmou generaci s tímto jménem, které bylo poprvé představeno v roce 1964.

Sdílejte tento článek na Facebooku