Celebrity, fanoušci, auta a šampaňské, aneb „L’art de vivre“ podle Peugeotu

Sdílejte tento článek na Facebooku

Okouzlující venkovské sídlo s rozlehlou zahradou a luxusní restaurací, kde znějí podmanivé francouzské šansony, podávají se vybrané francouzské delikatesy a popíjí se pravé šampaňské. Po dobrém jídle je pak čas na zábavu v podobě pétanque. Přitom vám společnost nedělá nikdo jiný než šarmantní herec Radim Fiala, okouzlující operní pěvkyně Andrea Kalivodová, svérázný známý šéfkuchař Ondřej Molina, neodolatelný zpěvák a herec Adam Mišík, pohotový a vtipný moderátor talk show Honza Dědek, či adrenalinem sršící rallyový závodník David Štefan. Taky si dovedete přestavit zažít den ve společnosti této hvězdné sestavy?

Přesně tento zážitek snů potkal desítku výherců soutěže o „Nezapomenutelný piknik s ambasadory značky Peugeot“. Fanoušci sociálních sítí, kteří se zúčastnili soutěže a poštěstilo se jim vyhrát, rozhodně nelitovali. Všechny jmenované hvězdy jsou ambasadory značky Peugeot, což znamená, že tuto značku reprezentují a jezdí jejími vozy. Konkrétně Andrea Kalivodová, stejně jako i Honza Dědek mají plug-in hybridní sexy sporťáček Peugeot 408, Radim Fiala jezdí s nejnovějším SUV fastbackem Peugeot 3008, Ondřej Molina řídí plug-in hybridní kombík 308 SW, Adam Mišík si pak potrpí na čistou mobilitu a brázdí silnice v čistě elektrickém Peugeotu e-2008. No a David Štefan, ten závodí s rallyovým Peugeotem 208 Rally4. Na piknik ale pochopitelně dorazil sériovou verzí 208, závodní speciál přivezl návštěvníkům jen ukázat.

Každý z ambasadorů si svým modelem přivezl „své“ výherce“. Tedy přesněji řečeno, nechali se přivézt řidičem. Kdo by totiž odolal francouzskému šampaňskému? Tento božský nápoj k francouzskému pikniku jednoznačně patří. Stejně jako delikátní kachní paštička, typický alsaský quiche či famózní ratatouille. Sbírku lahůdek doplnil ještě šéfkuchař Ondřej Molina svým tradičním alsaským cibulovým koláčem.

„Začátek září je pro mnoho z nás pracovní „masakr“, takže bylo náročné najít termín, kdy zrovna nikdo z nás nenatáčí nebo nekoncertuje, případně nevaří či nezávodí, ale povedlo se. A opravdu to stálo zato! Akci jsme si neskutečně užili. Také „moji“ výherci byli nadšení,“ prozradil Radim Fiala. Všichni zúčastnění samozřejmě nezapomněli svoje zážitky sdílet na sociálních sítích. Každý se chtěl se svým jedinečným setkáním pochlubit.

A co z toho měla samotná značka Peugeot? Kromě čilého ruchu na sociálních sítích, značka také zapracovala na své image, které vtiskla francouzského ducha a touhu po jedinečných zážitcích. Dalším benefitem bylo i to, že ambasadoři představili fanouškům své vozy Peugeot. Například Adam Mišík s elektrickým Peugeotem e-2008 předal svým fanouškům vzkaz, že žít každodenní život s elektrickým autem není nijak omezující ani obtěžující, ale naopak velmi příjemné a zábavné. A jeho dvě fanynky, které s ním akci absolvovaly, určitě budou tento vzkaz šířit dál.

Zdroj a foto: Peugeot

Sdílejte tento článek na Facebooku