Fotbalistky ze Slávie se spojily s Persilem

Sdílejte tento článek na Facebooku

Značka Persil se v letošním roce rozhodla spojit síly s ženským fotbalem a podpořit mladé talentované hráčky v jejich cestě za snem. Ve spojení s tématem aktuální kampaně „Vždy dokážete to nejlepší!“ nabídne dívkám nejen finanční a materiální podporu, ale také inspiraci a motivaci od ambasadorek, které už ve fotbalovém světě něco dokázaly.

CSR aktivita značky Persil se zaměřuje na dívčí fotbal v České republice i na Slovensku. Do projektu se zapojily známé hráčky – české reprezentantky Barbora Votíková, Kateřina Svitková, Tereza Krejčiříková a slovenská hvězda Mária Korenčiová. Cílem této iniciativy je ukázat mladým talentům, že tvrdá práce, odhodlání a vášeň pro sport mohou vést k naplnění jejich snů.

„Ženský fotbal si zaslouží stejnou podporu jako mužský. Chceme mladým dívkám ukázat, že mohou dokázat vše, co si vysní, a být nejlepší ve svém oboru. Těší nás, že Persil může být součástí jejich cesty,“ říká Barbora Votíková, ambasadorka kampaně.

„Věříme, že spolupráce se značkou Persil posílí zájem partnerů o ženský tým Slavie. Partnerství je zaměřeno na rozvoj mládežnických dívčích kategorií a prostřednictvím různorodých aktivit motivuje mladé dívky ke vstupu do fotbalového prostředí a zapojení se do akademie Slavie. Nabízí bezplatnou příležitost k individuálnímu i týmovému rozvoji hráček napříč celou Českou republikou a zároveň otevírá prostor pro objevování talentovaných fotbalistek pro klubovou akademii. Díky finanční podpoře značky Persil se mohou trenéři akademie více věnovat tréninku i rozvoji hráček. Situace ženského fotbalu v České republice se postupně zlepšuje – a věříme, že právě toto partnerství pomůže přivést k fotbalu více dívek a zároveň podpoří dlouhodobý růst a popularitu ženského fotbalu,“ vysvětluje komerční ředitelka a členka představenstva SK Slavia Praha Kateřina Vavrlová.

Tato iniciativa jde ruku v ruce s hodnotami značky Persil, která je synonymem pro dokonalou čistotu a dlouhotrvající svěžest. „Persil vždy usiluje o to, aby nejen poskytoval prvotřídní péči o prádlo, ale také podporoval pozitivní změny ve společnosti. Naše angažovanost v dívčím fotbale je důkazem, že čistota a preciznost nejsou jen otázkou prádla, ale i principů, které podporujeme,“ říká Michal Tomšů, senior brand manažer značky Persil. „Navíc se můžou zapojit úplně všichni. Každým zakoupeným produktem Persil přispějete na podporu mladých talentovaných fotbalových hráček,” dodává.

Zdroj a foto: Persil

Sdílejte tento článek na Facebooku
Předchozí článek
Následující článek