Svět GT-R se nyní rozroste o inovovaná provedení stávající modelové řady. Novinkou je verze „Club Track“ určená pro okruhové využití a prémiové provedení „EGOIST“ zaměřené na špičkové řemeslné zpracování. Zákazníci mohou nové GT-R objednávat od 17. listopadu, dodávky pro Evropu budou zahájeny v únoru 2011. Nissan GT-R 2011 je vyvíjen především se zřetelem na jeho charakteristiku jako mnohoúčelového výkonného automobilu. Díky kreativnímu designu a prvkům vylepšujícím aerodynamiku vypadá exteriér stabilněji a robustněji. Interiér získal sportovnější ráz.
Úpravou plnicího tlaku turbodmychadla, časování ventilů a snížením odporu sání se zvýšil výkon motoru na 530 k (390 kW) při 6 400 ot./min, nejvyšší točivý moment nyní činí 612 Nm v rozmezí od 3 200 do 6 000 ot./min. Současně se podařilo snížit spotřebu paliva na 8,5 km/l. Katalyzátor s nízkým obsahem vzácných kovů a řídicí jednotka motoru (ECM) s výkonným mikroprocesorem zajišťují nižší emise.
Úplnou novinkou je režim „SAVE“, který při jízdě na dálnici či otevřené silnici optimalizuje točivý moment a upravuje schéma řazení za účelem snížení aktuální spotřeby paliva.
Přidán byl rovněž režim 2WD, který dočasně přeřadí na pohon dvou kol a zamezí tak přibrzďování v ostrých zatáčkách, což se projevuje při rozjezdech s otočeným volantem.
Přidáním vzpěr do motorového prostoru a přístrojové desky byla zvýšena tuhost karoserie. Rychleji se vstřebávají informace od zavěšení a zlepšila se reakce na pokyny řidiče. Byla rovněž zvýšena přesnost slícování panelů karoserie.
Změny na zavěšení předních kol zlepšily reakci pneumatik na svislé zatížení. Zvýšila se rovněž přilnavost pneumatik při zatáčení a stabilita při jízdě v rovném směru. Na zadní nápravě došlo ke změně charakteristiky sbíhavosti, výsledkem je lepší přilnavost vnitřních kol při zatáčení a lepší vazba od vozovky. Hliníkové tlumiče nové konstrukce zajišťují přesnější tlumení i vyšší pohodlí za jízdy.
Rozměrné brzdové kotouče (Ø 390 mm) vyvinuté speciálně automobilkou Nissan zajišťují větší brzdnou sílu, pomalejší vadnutí brzd při vysokých teplotách a citlivější dávkování brzdného účinku.
Speciální pneumatiky Dunlop používají novou směs pro zlepšení adheze. Díky nové konstrukci a zvýšené tuhost se zvýšila dopředná stabilita na vytlučených cestách. O lepší reakci pneumatik na svislé zatížení se starají lehčí, ale pevnější kované hliníkové ráfky s novým vzhledem vyráběné společností Rays. Rýhování uvnitř ráfku bylo upraveno tak, aby se zamezilo vychylování ve směru otáčení pneumatik v důsledku vyššího výkonu motoru.
GT-R model 2011 mohou objednávat i zákazníci v České republice od 17. 11. Cena základní verze činí 2 411 550 Kč.